1. Saatmine

HOS veebipoe logistikaparneriks kaupade kohaletoimetamisel on Itella Estonia OÜ (Itella Smartpost).

Kaupu on võimalik tellida ainult Eestisse ning koha peale järeletulemine ei ole võimalik.

Kui Te olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, siis on Teil võimalik valida järgmiste tarneviiside vahel:

  • Smartpost pakiautomaat
  • Smartpost kuller

Kui Te olete ostukorvis tarneviisi ära valinud, siis lisatakse selle maksumus Teie ostukorvile.

Alates makse sooritamisest jõuavad saadetised ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 3-7 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Erandlike juhtumite korral teavitatakse klienti e-kirja teel esimesel võimalusel ja kliendil on õigus tellimus tühistada.

Smartpost

Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitab klienti SMS-teade, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. Juhised koodi kasutamiseks ja pakilaeka avamiseks leiab pakiautomaadi puutetundlikult ekraanilt.

Kui Te jätate paki välja- või vastuvõtmata, tähendab see e-poe jaoks, et Te olete oma tellimusest loobunud. HOS tagastab Teie poolt tasutud summa, kuid arvestab sellest maha toodete kohaletoimetamise tasu ja sama suure tasu kaupade poodi tagasi saatmise kulude katteks.

2. Tagastamine

Loodame, et olete ostetud toodete ja teenusega rahul ning tagastamiseks ei ole põhjust. Kui siiski peaks vajadus tekkima toote tagastamiseks, siis palume lugeda allolevaid toote tagastamise tingimusi.

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastatud tooted peavad olema kasutamata, kahjustamata ja pakitud originaalpakendisse. Kui tootel olid küljes sildid või etiketid, siis peavad ka need tootel küljes olema. Palun paki kaup tagasisaatmiseks hoolikalt, sest HOS ei vastuta kaupade tagasisaatmisel tekkinud kauba kahjustuste eest. Meieni jõudnud kahjustunud tooteid me ei hüvita.

Kauba  tagastamiseks  tuleb  esitada  kauba  ostmisest  taganemise  avaldus, milles ostja edastab taganemissoovi koos järgmise infoga: 

  1. tellimuse number; 
  2. tagastatav kaup; 
  3. tellimuse esitamise kuupäev; 
  4. tellimuse kättesaamise kuupäev; 
  5. ostja nimi; 
  6. ostja aadress.

Ostja edastab taganemisavalduse e-posti aadressile (info@hos.ee) hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Müüja saadab ostjale e-kirja teel taganemisavalduse kättesaamise teate koos tagastamiseks vajalike juhistega.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest tagastatavate toodete tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.